Saturday, December 13, 2008

Seikhlas Budi

Assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuh
Selamat Sejahtera guru-guru dan pelajar-pelajar sekalian,

Segala puji-pujian dan lafaz kesyukuran ke hadrat Allah s.w.t kerana dengan limpah kurnia-Nya blog Dinamika Ilmiah berjaya diterbitkan. Sukacita saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan syabas kepada guru-guru dan pelajar Sekolah Menengah Dunearn atas segala kegigihan yang ditunjukkan untuk menghasilkan diari tahunan ini.

Dinamika Ilmiah merupakan media bagi semua para pelajar melahirkan idea, ilustrasi serta daya fikir yang dapat membina pemikiran pelajar. Malah ia juga mencerminkan intelek pelajar Dunearn secara menyeluruh untuk dihayati oleh pelajar-pelajar dan guru-guru Sekolah-Sekolah Menengah Dunearn. Intisari Dinamika Ilmiah bukan sekadar medan mengasah bakat berkarya atau melihat sejauhmana prestasi pelajar berorganisasi, malah lebih dari itu. Dinamika Ilmiah Minda juga menjadi medan pemahaman konsep integrasi, pembangunan rohani dan sosial serta perkembangan kematangan pelajar.

Semoga segala usaha yang murni ini mencapai matlamat dalam melahirkan generasi intelektual yang mempunyai misi dan visi yang berwibawa dan bertanggungjawab serta arif budiman.

Sekian, Wassalam

Cikgu Supandi Bin Djoeraemi

Ketua Jabatan Bahasa Ibunda

Sekolah Menengah Dunearn

“Ilmu itu didapati dengan lidah yang gemar bertanya dan akal yang genar berfikiran.'”.

~Abdullah Bin Abbas~

1 comment:

  1. Stainless Steel Rod in femur complications, repair, repairs
    The Stainless how strong is titanium Steel titanium tube Rod in femur complications, repair, titanium coating repair, repair, does titanium tarnish repair, repair, ceramic vs titanium replacement, repair,

    ReplyDelete